پیغام ورود و خروج

عشق در وبلاگ جوانان بیجار - جوانان بیجار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://gachloo.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
المستغات ای ساربان چون کار من آمد به جان ________تعجیل کم کن یک زمان در رفتن آن دلستان
نور دل و شمع بیان ماه کش و سرو روان
از من جدا شد ناگهان بر من جهان شد چون قفس
ای چون فلک با من به کین بی مهر و رحم و شرم و دین_________آزار من کمتر گزین آخر مکن با من چنین
عالم به عیش اندر ببین تا مر ترا گردد یقین
کاندر همه روی زمین مسکین*تر از من نیست کس
آرام جان من مبر عیشم مکن زیر و زبر________در زاری کارم نگر چون داری از حالم خبر
رحمی بکن زان پیشتر کاید جهان بر من به سر
بگذار تا در رهگذر با تو برآرم یک نفس
دایم ز حسن آن صنم چون چشم او بختم دژم _______چون زلف او پشتم به خم دل پر ز تف رخ پر ز نم
اندوه بیش آرام کم پالوده صبر افزوده غم
از دست این چندین ستم یارب مرا فریاد رس
چون بست محمل بر هیون از شهر شد ناگه برون______من پیش او از حد برون خونابه راندم از جفون
کردم همه ره لاله*گون گفتم که آن دلبر کنون
چون بسته بیند ره ز خون باشد که گردد باز پس
هر روز برخیزم همی در خلق بگریزم همی_________با هجر بستیزم همی شوری برانگیزم همی
رنگی برآمیزم همی می در قدح ریزم همی
در باده آویزم همی کاندهگسارم باده بس
[ دوشنبه 89/7/26 ] [ 7:44 عصر ] [ علیرضا گچلو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به همه عزیزان ****** ادمک اخردنیاست بخند. ادمک مرگ همین جاست بخند. دست خطی که تورا عاشق کرد. شوخی کاغذی ماست بخند. ادمک خر نشوی گریه کنی . کل دنیا سراب است بخند. ان خدای که بزرگش خواندی. به خدا مثل تو تنهاست بخند. y_gachloo_12@yahoo.com
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 67831
*

چت


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


*